Pre kliniky a zdravotnícke zariadenia
Bez ohľadu na to, či ide o privátne zdravotnícke zariadenia alebo nie, stretávame sa s uvedomením si manažmentu týchto inštitúcií, že je jednoducho potrebné a prirodzené neustále vzdelávať ľudí vo vedení či vo výkonných pozíciách.
A to nielen po odbornej stránke, ale i po stránke tzv. mäkkých zručností, na ktoré sa špecializujeme. Napríklad zákaznícka orientácia, schopnosť zvládať komunikáciu s "problémovým klientom", schopnosť vyjednávať, schopnosť byť nielen manažérom ale aj lídrom, motivovať a rozvíjať svojich ľudí, hodnotiť ich výkon a mnohé iné.
Na základe našich priamych skúseností na manažérskych pozíciách i vo vzdelávaní sme pripravení spoločne s Vami identifikovať kľúčové vzdelávacie potreby a ponúknuť na mieru šitý model s ohľadom na očakávané ciele. A to pre Váš manažment i pre zamestnancov.
Druhou rovinou je špeciálna ponuka pre Vašich ľudí v priamom kontakte s pacientami či klientami.
(Sami sa prikláňame k pojmu "klienti", takže ho budeme ďalej takto používať.)
Uvedomujeme si komplexnosť a náročnosť takéhoto povolania i riziká s ním spojené. Podľa potreby doporučujeme spoluprácu pri rozvíjaní napríklad týchto kompetencií:schopnosť upokojiť klientov pred náročným zákrokom či po ňom, schopnosť postarať sa o seba a nevyhorieť, schopnosť presvedčiť, schopnosť zvládať stresové situácie nárazového i dlhodobého charakteru, schopnosť riešiť konflikty na pracovisku a ďalšie.
Tretím rozmerom našej ponuky je individuálna alebo skupinová psychologická pomoc pre Vašich klientov. Prax často prináša tak náročné situácie, že lekár či člen zdravotníckeho personálu, i keď si uvedomuje nesmiernu dôležitosť psychickej pohody klienta a citlivej práce v tomto ohľade, nemá jednoducho kapacitu na to, aby sa o klienta v tomto smere postaral. Preto doporučujeme spoluprácu s odborníkmi v oblasti psychológie, ktorí sa môžu plne na klienta zamerať a poskytnúť mu na mieru šitú službu.